Geen categorieSponsorloop Stichting Capabel Rhoon Poortugaal

Het is bijna zover! De eerste editie van onze sponsorloop komt eraan. En dat is best spannend. Op zaterdag 10 september starten we met een heleboel enthousiaste mensen, jong en oud, voor een rondje om het terrein van (Cap)Abel. 1.500 meters maar liefst. Dus daar ben je best even mee bezig.

LOOP JIJ OOK EEN RONDJE MEE?

Vanaf 12 augustus kun je je online inschrijven voor 2 verschillende runs: de FAMILY RUN & de SPEED RUN.

Wil je meer weten over de sponsorloop van Capabel? Lees dan alles over ons initiatief op de pagina Sponsorloop. En wil je helpen? Dat kan! Heel graag zelfs. We zoeken nog vrijwilligers voor op de dag zelf. Voor de stempelposten, de oversteekplaatsen en voor de inscrhijvingen bijvoorbeeld. En kun je nou niet die dag, maar wil je toch wat doen? Sponsor dan een van de deelnemers, of wordt zakelijk sponsor van Capabel. Samen met onze Samenwerkers zorgen we ervoor dat we elke Euro zinvol gebruiken.

Alvast bedankt voor je hulp en we zien je graag op zaterdag 10 september bij de start en bij de finish.

Sponsorloop Stichting Capabel Rhoon Poortugaal