RONDJE VOOR DE GOEDE ZAAK

Op zaterdag 9 september organiseert Stichting Capabel de tweede editie van onze sponsorloop. Kinderen, ouders en grootouders lopen die dag rondjes van 1.500 meter rondom het terrein van Abel. Grand café restaurant – en van Stichting Capabel natuurlijk. We krijgen bij de organisatie hulp van de buurtsportcoaches. scholen en sportclubs delen flyers en posters uit en ook de lokale media zoals RTV Albrandswaard en De Schakel geven Capabel aandacht. Dat sponsorvoorstel is dus niet voor niets.

Sponsorpakketten

We hebben een aantal sponsorpakketten samengesteld voor bedrijven die Stichting Capabel willen helpen met de volgende stappen: vervoer Samenwerkers en nieuw te ontwikkelen producten en diensten. Mocht je geen passend pakket zien, zelf een goed idee hebben of eens samen willen brainstormen? Neem dan gerust contact op met onze Secretaris Bernard Klaassen via 06 10 24 83 85 of info@stichting-capabel.nl.

Donaties en sponsorbedragen kunnen worden overgemaakt op Rekeningnummer. NL09INGB0008711040 t.n.v. Stichting Capabel o.v.v. Sponsorloop 2023. Je kunt gebruikmaken van onze ANBI-status waardoor giften belastingaftrekbaar (kunnen) zijn.

HOOFDSPONSOR |
€ 950,-

• Logovermelding finishboog
  • Logovermelding op de flyers
  • 4 beachflags langs het parcours bij de stempelpost – meerdere beachflags mogelijk
  • Logovermelding op de website stichting-capabel.nl/sponsorloop met actieve link naar eigen website
  • Interview met marketing en/of directie

OBSTAKEL SPONSOR | € 650,-

• Logovermelding bij obstakel langs het parcours – bijvoorbeeld door banieren en beachflags
  • Interview met marketing en/of directie

SPORT(Y)SPONSOR | € 350,-

• Logovermelding op de finishboog
  • Naamsvermelding met interview op de socials – Facebook en LinkedIn

BEACHFLAG SPONSOR | € 250,-

• Plaatsen van 2 beachflags bij de stempelpost van het de sponsorloop

GOODIEBAG SPONSOR | € 250,-

• Plaatsen van 1 artikel in de goodiebag van de Sponsorloop, passend bij de toon, het doel en de doelgroep van het evenement.

SPONSOR | € 150,-

• Leveren van de sponzen voor het Motivation Point halverwege het parcours!

RUNNERS SPONSOR | VANAF € 50,-

• Sponsor van 1 of meerdere lopers door branding offline en online

WIJ STEUNEN CAPABEL |
 bedrag naar keuze

Wat is Stichting Capabel?

Stichting Capabel is een initiatief van Ellen Visser (PACT) en Remco Abel (Abel) dat zich richt op (jong)volwassenen met een verstandelijke beperking. Mensen voor wie een mooie werk-, leerplek niet altijd even vanzelfsprekend is. De Samenwerkers bij Capabel helpen Abel en zijn team met bijvoorbeeld sinaasappels persen, bestekmapjes maken en poleren, met ijs scheppen in de ijssalon en met het maken van flamkuchen en tuna melt sandwiches. Maar we doen veel meer. En dat daar behoefte aan is, is duidelijk. Na de start in maart 2021, zijn we inmiddels 4 dagen open en werken we samen met zo’n 7 jongeren per dag.